Czym NAVEGANTE wyróżnia się na rynku?

Czym NAVEGANTE wyróżnia się na rynku?

W jaki sposób sprawnie – precyzyjnie i w niedługim czasie - dotrzeć do potencjalnych klientów?

W jaki sposób sprawnie – precyzyjnie i w niedługim czasie — dotrzeć do potencjalnych klientów? Przede wszystkim odnaleźć miejsca, w których najchętniej przebywają, zainicjować dialog na interesujące ich tematy, a następnie zaangażować w proces wzajemnego umacniania więzów. W teorii brzmi to czasochłonne, ale praktyka jest o wiele prostsza dzięki platformie Navegante.

 

Jak działa platforma Navegante?

Podstawą efektywności narzędzia jest system pop-up’ów, które tworzone są na podstawie danych o bieżących zachowaniach oraz preferencjach odbiorców – Twoich klientów (stałych, potencjalnych) – uzyskiwanych z rzetelnych źródeł: Facebook Analytics, Google Merchant Center. Niemniej ważna jest technologia Cross Devices, dzięki której jesteśmy w stanie ujednolicać i łączyć w spójną całość zróżnicowane informacje o użytkowniku bez względu na urządzenia, z jakich korzysta. Wykorzystując ją, uzyskujemy wgląd do takich danych jak m.in.:

  • liczba użytkowników odwiedzających stronę firmową – zalogowanych oraz niezalogowanych,
  • za pośrednictwem jakich urządzeń i w jakiej kolejności użytkownicy odwiedzają Twoją witrynę,
  • zachowanie użytkowników pod kątem potencjału generowania przychodu w zależności od urządzenia.

Dlaczego jest to ważne? Poszukiwanie i zakup produktu lub usługi to czynności, które użytkownik może wykonywać, posługując się dwoma zupełnie różnymi urządzeniami. By dotrzymać kroku swoim klientom na nowej i coraz chętniej uczęszczanej ścieżce zakupowej, powinieneś zwrócić uwagę na dostosowanie swojej witryny do specyfiki zróżnicowanych urządzeń mobilnych: smartphone’a, tabletu, laptopa, komputera stacjonarnego. W ten sposób Twoja reklama będzie docierać do nich raz za razem, spełniając założone cele: zwiększać konwersję, przynosić wartościowe Leady, wspierać sprzedaż.

Ponadto, dobrze ukierunkowana i szczegółowa analiza gromadzonych danych stwarza możliwość tworzenia przekazów reklamowych personalizowanych zarazem pod kątem kreacji, warstwy tekstowej i sposobu ich prezentacji tak, by precyzyjnie docierały do właściwych odbiorców, a następnie skutecznie przekonywały do pożądanych zachowań; aż 59% użytkowników potwierdza, że personalizacja przekazu wpływa na podejmowane przez nich decyzje zakupowe.

Navegante a media społecznościowe, czyli jak stworzyć skuteczną kampanię reklamową?

Reklama w mediach społecznościowych to obecnie najbardziej efektywna forma promocji. Z samego Facebooka korzysta ok. 15 milionów Polaków, z czego 11 milionów codziennie.  [1]  Wśród nich znajdują się Twoi klienci, także przyszli. Możesz do nich dotrzeć w sposób naturalny, za pośrednictwem użytecznych reklam (atrakcyjnych wizualnie i interesujących merytorycznie) wyświetlanych „tu i teraz”. To możliwe dzięki jednej z licznych funkcji Navegante, tj. optymalizacji ruchu pod kątem częstotliwości i formy prezentacji reklamy dla witryny, którą odwiedza użytkownik.

  

Etapy kampanii reklamowej realizowanej za pośrednictwem Navegante

 
 

Dynamiczny pop-up zapewnia natychmiastową konwersję, ponieważ od momentu wyświetlenia reklamy i pozyskania Leada sprzedażowego do nawiązania kontaktu telefonicznego przez Call Center mija zaledwie kilka sekund.

Jakie korzyści uzyskasz, wykorzystując platformę Navegante? 

Komunikat precyzyjnie dostosowany do unikalnej specyfiki grupy docelowej

Dajemy  Ci możliwość wyboru rodzaju oraz kreacji, aby najtrafniej dotrzeć do właściwych odbiorców, tj. zainteresowanych ofertą, planujących zakup produktu lub nawiązania współpracy w zakresie konkretnej usługi.

Natychmiastową konwersję i pozyskanie Leada

Nawiązanie kontaktu z potencjalnym klientem po wyświetleniu komunikatu reklamowego trwa możliwie najkrócej, tj. zaledwie kilka sekund. Tyle wystarczy, by użytkownik stał się wartościowym Leadem, a następnie – dzięki bezzwłocznej reakcji działu Call Center – powracającym klientem.

Kompleksową optymalizację ruchu w swoim serwisie

Dostosowujemy częstotliwość wraz ze sposobem wyświetlania komunikatu indywidualnie dla każdej podstrony. W ten sposób koncentrujemy uwagę użytkownika na treściach, które najbardziej go interesują.

Stałą analityka Cross Device. Segmentację i Atrybucję

Nieustannie monitorujemy i analizujemy ruch Cross Device, dbając o wyświetlanie odpowiedniego komunikatu na wszystkich urządzeniach. Reagujemy na zmienne poprzez optymalizację przekazu pod bieżące oczekiwania odbiorców.

 

Z pomocą platformy Navegante dowiesz się więcej o oczekiwaniach stałych klientów, poznasz potrzeby potencjalnych. W efekcie wyjdziesz wszystkim naprzeciw z konkretnym rozwiązaniem, którego obecnie poszukują: produktem, usługą lub dedykowaną ofertą. Będziesz o krok przed konkurencją, ponieważ zaczniesz kontaktować i komunikować się z klientem w czasie rzeczywistym, tj. podczas jego wizyty na Twojej witrynie, np. strony firmowej, sklepu internetowego czy landing page. Nauczysz się efektywnego pozyskiwania Leadów, przekuwać je w stałych klientów. Brzmi dobrze, prawda? 

 


[1] Liczba użytkowników Facebooka w Polsce Q4 2016/2017, https://www.slideshare.net/SprawnyMarketingPL/liczba-uytkownikw-facebooka-w-polsce-q4-2016-2017